Ufak bir araştırma yaptım borsalardaki satıcıların tamamı kimlik telefon vb. onaylı kullanıcılar. Hesapları satın almadıkları bilinmiyor tabi. Bilemiyorum tek korkum yasal yönden karşıma sorun çıkması
Hocam zaten kimlik onayı var mecburen, fakat ödemeyi aldığınız kişi ile borsada ki kullanıcıların bilgilerinin uyuşması gerekli.