• 03-09-2024, 22:43:35
    #1
    B ehliyetim var fiorino araç kullanmak icin SRC ehliyeti lazım mı bazıları sirket aracı kullanmıyorsan gerek yok diyor bazıları da gerekli diyor anlamadım
  • 03-09-2024, 22:44:37
    #2
    Bildiğimiz fiorino ise hayır gerekmez b ehliyetiyle kullanabilirsiniz:
  • 03-09-2024, 22:44:52
    #3
    Ruhsatta otomobil geçiyorsa gerek yok.
    Kamyonet olarak görünüyorsa ve yük varsa o zaman sıkıntı bir de fatura yoksa ekstra sıkıntı olarak düşünebilirsin
  • 03-09-2024, 22:44:56
    #4
    Ticari mi şahsi mi kullanacaksınız hocam?
  • 03-09-2024, 22:47:32
    #5
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticari mi şahsi mi kullanacaksınız hocam?
    Şahsi hocam ama ruhsat kaydı kamyonet yazıyor ben anlamadım
  • 03-09-2024, 22:49:47
    #6
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ruhsatta otomobil geçiyorsa gerek yok.
    Kamyonet olarak görünüyorsa ve yük varsa o zaman sıkıntı bir de fatura yoksa ekstra sıkıntı olarak düşünebilirsin

    Hocam ruhsat kaydı kamyonet diye geciyor googlede ise böyle yazıyor
  • 03-09-2024, 22:53:16
    #7
    aiakos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Hocam ruhsat kaydı kamyonet diye geciyor googlede ise böyle yazıyor
    Tamam işte ben ne yazdım

    Yük varsa ve fatura yoksa ne yapacaksın boşuna demedim.

    Yük taşıyorsan src gerekli kamyonet geçiyorsa aracınız
  • 03-09-2024, 22:54:35
    #8
    Twitter Hesap Sağlayıcısı
    Kamyonet geçiyorsa hem src lazım ticari oluyorsa hemde aracın K belgesi olması gerekmektedir.