fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ruhsatta otomobil geçiyorsa gerek yok.
Kamyonet olarak görünüyorsa ve yük varsa o zaman sıkıntı bir de fatura yoksa ekstra sıkıntı olarak düşünebilirsin

Hocam ruhsat kaydı kamyonet diye geciyor googlede ise böyle yazıyor