aiakos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam ruhsat kaydı kamyonet diye geciyor googlede ise böyle yazıyor
Tamam işte ben ne yazdım

Yük varsa ve fatura yoksa ne yapacaksın boşuna demedim.

Yük taşıyorsan src gerekli kamyonet geçiyorsa aracınız