• 02-09-2024, 02:37:09
    #1
    Trenyolu hepsiburada gibi sitelerde bazen böyle ürünlere denk geliyordum. Normal piyasa fiyatının 5-10 katı olanlarda çıkabiliyor. Önceden bunların hile amaçlı yapıldığını düşünürdüm çünkü Trendyol'dan başka dünya bilmeyen büyük bi kitle var, adam bakıyo fiyat çok uçuk ama çok fazla olumlu yorum ve resimler var (başka satıcılardan değerinde alnmış ürün yorumları), oda sanıyo onlarda bu fiyata almışlar, o yüzden oda 4-5 kat fazla verip alıyor. fakat bugün biraz düşündüm acaba bu bir kara para aklama yöntemi olabilirmi ? sizce neden böyle fiyatları uçuruyorlar ? Resimde görüldüğü gibi, Max 20-25 bin tl olması gereken işlemci 85bin tl

  • 02-09-2024, 02:40:17
    #2
    Stok olmadığından ötürü öyle fiyatta eklemiş olabilir.
  • 02-09-2024, 02:41:09
    #3
    bende aynı şeyi düşünüyorum.
  • 02-09-2024, 02:42:54
    #4
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stok olmadığından ötürü öyle fiyatta eklemiş olabilir.
    Bütün ürünlerinde fiyat böyleydi bu satıcının en az4-5 katı herşey
  • 02-09-2024, 02:44:02
    #5
    land27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün ürünlerinde fiyat böyleydi bu satıcının en az4-5 katı herşey
    Mağazayı salmıştır, sanmıyorum.
    Yani kara para aklamk için çok farklı yöntemler kullanırlar. Trendyol basit kaçar.
  • 02-09-2024, 02:48:56
    #6
    Sen birde sorulan soruları gör firmaya
  • 02-09-2024, 02:49:32
    #7
    Kurumsal PLUS
    Entegrasyon hatası olabilir benim mağazada böyle olmuştu
  • 02-09-2024, 02:54:28
    #8
    1. Entegrasyon hatası olabilir mağaza farkında olmayabilir.
    2. Trendyol ve diğer platformlar çok kapsamlı olduğu için deneme amaçlı yapıyor olabilir satın alınmaması için afaki rakam girmiş olabilir.
    3. Kara para ile ilgili olacağını zannetmiyorum kara paranın amacı zaten parayı sisteme sokabilmek buradan alışveriş olması için kart gerekiyor adam zaten parayı bankaya sokmuş kart ile alıyor yani çok uzak bir ihtimal ki vergisi, komisyonu zaten paranın yarısı gitti
    4. Kimisi de şunu yapıyor örnek piyasası 30 bin ama adam 50 bin diyor bir açıklama görseli yapıyor normalde birşeye yaramayacak ürünü muhteşemmiş gibi gösteriyor alıcı da bilmiyorsa anlamıyorsa bu işten o pazarlama taktiğine kurban oluyor parası iyi ise üründe iyi zannediyordur.
  • 02-09-2024, 06:56:52
    #9
    sebebini bilmiyorum ama hem çok aşırı derecede ucuza,hemde çok aşırı derecede pahalıya satış yapan yüzlerce magaza görüyorum trendyolda.benim sattıgım bi ürünü diger satan magazalar napmış diye bakıyorum bazen ; ben 100tlye aldım diyelim,60tlye satan da var o ürünü 1000tlye satanda var.forumda daha çok ucuza satanlar konuşuluyor ama aynı şekilde fiyatı uçuranlarda var böyle.