sebebini bilmiyorum ama hem çok aşırı derecede ucuza,hemde çok aşırı derecede pahalıya satış yapan yüzlerce magaza görüyorum trendyolda.benim sattıgım bi ürünü diger satan magazalar napmış diye bakıyorum bazen ; ben 100tlye aldım diyelim,60tlye satan da var o ürünü 1000tlye satanda var.forumda daha çok ucuza satanlar konuşuluyor ama aynı şekilde fiyatı uçuranlarda var böyle.