Trenyolu hepsiburada gibi sitelerde bazen böyle ürünlere denk geliyordum. Normal piyasa fiyatının 5-10 katı olanlarda çıkabiliyor. Önceden bunların hile amaçlı yapıldığını düşünürdüm çünkü Trendyol'dan başka dünya bilmeyen büyük bi kitle var, adam bakıyo fiyat çok uçuk ama çok fazla olumlu yorum ve resimler var (başka satıcılardan değerinde alnmış ürün yorumları), oda sanıyo onlarda bu fiyata almışlar, o yüzden oda 4-5 kat fazla verip alıyor. fakat bugün biraz düşündüm acaba bu bir kara para aklama yöntemi olabilirmi ? sizce neden böyle fiyatları uçuruyorlar ? Resimde görüldüğü gibi, Max 20-25 bin tl olması gereken işlemci 85bin tl