• 31-08-2024, 12:29:41
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Öncelikle düzeltme için teşekkürler. Ben Apple, nfc özelliği Türkiye'de açık değil diye biliyorum. O zaman İphone x telefonda nasıl açılacağı konusunda bilgi verirseniz arkadaşta ayarları yapmış olur.
    Ödeme yöntemi olarak açık değil sanırım hocam, normal kart vs. okutma sorunsuz çalışıyor. Ayrıca NFC'yi on/off yapmak için bir ayar yok. Okutma ekranı gelince direkt aktifleşiyor zaten. Yenilenmiş telefonların bazılarında NFC yok ama ona dikkat edin eğer telefonunuz yenilenmişse.
  • 31-08-2024, 12:40:07
    #11
    Tekrar merhaba,
    Şöyle bir açıklama yapayım. Bu arada bende iphone x kullanıyorum. Nfc nasıl kullanmam gerektiğini biliyorum fakat Türkiye'de apple pay çalışmadığı için ben onu nfc çalışmıyor olarak biliyordum. Ayrıca tüm banka kartlarını tanımlama gibi bir durum olmuyor(ek uygulamalar haricinde) bu yüzden, yukarıda ki gibi bir yorum yapmıştım.
    Cevap yazmayacaktım ama herkes yazmaya başlayınca bir açıklık getirmek istedim.
    Gerekli düzeltmeleriniz için teşekkürler.