Merhaba,
Öncelikle düzeltme için teşekkürler. Ben Apple, nfc özelliği Türkiye'de açık değil diye biliyorum. O zaman İphone x telefonda nasıl açılacağı konusunda bilgi verirseniz arkadaşta ayarları yapmış olur.
Ödeme yöntemi olarak açık değil sanırım hocam, normal kart vs. okutma sorunsuz çalışıyor. Ayrıca NFC'yi on/off yapmak için bir ayar yok. Okutma ekranı gelince direkt aktifleşiyor zaten. Yenilenmiş telefonların bazılarında NFC yok ama ona dikkat edin eğer telefonunuz yenilenmişse.