Tekrar merhaba,
Şöyle bir açıklama yapayım. Bu arada bende iphone x kullanıyorum. Nfc nasıl kullanmam gerektiğini biliyorum fakat Türkiye'de apple pay çalışmadığı için ben onu nfc çalışmıyor olarak biliyordum. Ayrıca tüm banka kartlarını tanımlama gibi bir durum olmuyor(ek uygulamalar haricinde) bu yüzden, yukarıda ki gibi bir yorum yapmıştım.
Cevap yazmayacaktım ama herkes yazmaya başlayınca bir açıklık getirmek istedim.
Gerekli düzeltmeleriniz için teşekkürler.