• 30-08-2024, 20:17:29
    #28
    sunucuoptimizasyon.com
    Recklessx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Döngü 956 yazıyor (sözde 3 gün önce değişti), seri numarasını yetkili servis aratınca sistemde fabrika parçası olduğu gözükür diye tahmin ediyorum.
    Bu bilgilere göre batarya daha önce kullanılmış. Max şarj kapasitesi epey düşmüş 900 küsür kez şarj döngüsü olmuş o da yaklaşık yüzde 80 gibi bir batarya sağlığına denk geliyor yani telefon aşağı yukarı doğru bilgi vermiş.

    Muhtemelen çıkma batarya takmışlar.
  • 30-08-2024, 20:20:27
    #29
    yeni takılan parçada 956 döngü ilginç hocam güven vermedi
  • 30-08-2024, 20:59:00
    #30
    LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni takılan parçada 956 döngü ilginç hocam güven vermedi
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bilgilere göre batarya daha önce kullanılmış. Max şarj kapasitesi epey düşmüş 900 küsür kez şarj döngüsü olmuş o da yaklaşık yüzde 80 gibi bir batarya sağlığına denk geliyor yani telefon aşağı yukarı doğru bilgi vermiş.

    Muhtemelen çıkma batarya takmışlar.
    Muhtemelen çıkma felanda değil hocam benim bataryam zaten seksen'di. değiştirmeye bile tenezzül etmemişler.
  • 30-08-2024, 21:18:32
    #31
    Geçmiş olsun arkadaşlar gerekli bilgiyi vermiş. İstanbul'da yaşamıyorum ancak bilginiz olsun diye söyleyeyim. Önceden randevu aldığım başarı serviste 3-4 saat içerisinde teslim yapıldı sorunsuz bir şekilde. Teslimat hakkında öncesinde bilgi alın eğer kendi teknik kısımları varsa hemen hallediyorlar.
  • 30-08-2024, 21:22:28
    #32
    Konu dışı olabilir fakat benimde başıma böyle bir durum gelmişti tüketici hakem heyetine yönlendirmişlerdi gittim şikayette bulunduk sonuç çıkmasını beklememi söylediler 3-4 ay bekledim sonra sonuç çıktı heyet beni haklı buldu fakat orada tutanağı tutan eleman yüzünden yanlış anlaşılma olmuş parayı alamadık sonra valiliğe yönlendirdiler ordan tekrar hükümet konağı git gel derken baktık bizim alacağımız para kadar yol parası benzin parası gitmiş. Şaka gibi bir olaydı ne zaman tüketici hakem heyeti dense bu aklıma geliyor
  • 30-08-2024, 22:00:50
    #33
    Hocam apple yetkili saıtcıılar dışında orijinal parça bulamazsınız. Zaten apple kendisi 3.499 oley değiştiriyor. Merdivenaltı bir yer cidden çok iyi para almış sizden.
  • 30-08-2024, 22:11:12
    #34
    BAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu dışı olabilir fakat benimde başıma böyle bir durum gelmişti tüketici hakem heyetine yönlendirmişlerdi gittim şikayette bulunduk sonuç çıkmasını beklememi söylediler 3-4 ay bekledim sonra sonuç çıktı heyet beni haklı buldu fakat orada tutanağı tutan eleman yüzünden yanlış anlaşılma olmuş parayı alamadık sonra valiliğe yönlendirdiler ordan tekrar hükümet konağı git gel derken baktık bizim alacağımız para kadar yol parası benzin parası gitmiş. Şaka gibi bir olaydı ne zaman tüketici hakem heyeti dense bu aklıma geliyor
    Hocam süreç muhtemelen çok uzayacak o türlü, ben arada avm var diye umutluyum açıkcası. Genpadan alacağım yarın o belgeyi muhtemelen çok işime yarayacak. tek korkum benim tamir ettiğim cihaz bu değil demesi. onun dışında bir kaçar yolu yok. keşke o kağıda imei numarası ekletseydim
  • 30-08-2024, 22:14:05
    #35
    Son paylaştığın görselide kanıt olarak sunabilirsin.
    keşke götürmeden önce ekran resmi alsaydın karşılaştırma yapardın
  • 30-08-2024, 22:15:42
    #36
    Recklessx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır genpa değil özel bir servismiş, ben ilk sorduğumda yetkili servis olduklarını söylemişlerdi, parçanında orjinal olduğunu beyan ettiler.
    bütün telefoncular sorarsan turkcell vodafone turktelekom xiaomi samsung apple yetkili servisidir 1 hafta önce neden esnaflara özellikle telefonculara güvenilmemesi hakkında bi konu vardı popülerde keşke görseydiniz, iphone için değişimi de apple veya gürgençlere gidin hocam