Konu dışı olabilir fakat benimde başıma böyle bir durum gelmişti tüketici hakem heyetine yönlendirmişlerdi gittim şikayette bulunduk sonuç çıkmasını beklememi söylediler 3-4 ay bekledim sonra sonuç çıktı heyet beni haklı buldu fakat orada tutanağı tutan eleman yüzünden yanlış anlaşılma olmuş parayı alamadık sonra valiliğe yönlendirdiler ordan tekrar hükümet konağı git gel derken baktık bizim alacağımız para kadar yol parası benzin parası gitmiş. Şaka gibi bir olaydı ne zaman tüketici hakem heyeti dense bu aklıma geliyor