• 26-08-2024, 15:39:50
    #1
    Selam arkadaşlar bu saat hakkında düşüncelerinizi merak ediyorum. Saat çok hoşuma gitti ama daha önce saat kullanma geçmişim, kültürüm olmadı. Saat almak için hepsiburada doğru yer mi ve Armani doğru marka mı? Özellikle saatler hakkında uzman arkadaşların yorumlarına ihtiyacım var. Bütçem aşağı yukarı bu.

    https://www.hepsiburada.com/ar11121-...-HBV00000DX2TI

    Emporio Armani AR11121 Erkek Kol Saati
  • 26-08-2024, 15:41:35
    #2
    Saat ne duruyorsun al beni diyor hocam gayet şık.
  • 26-08-2024, 15:45:56
    #3
    _Forbidden_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saat ne duruyorsun al beni diyor hocam gayet şık.
    saati kesinlikle çok beğendim zarif duruyor. Böyle saatlerden hoşlanıyorum ancak forum'un gurmelerinden fikir almak istedim.
  • 26-08-2024, 15:49:38
    #4
    skdenizcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saati kesinlikle çok beğendim zarif duruyor. Böyle saatlerden hoşlanıyorum ancak forum'un gurmelerinden fikir almak istedim.
    13 yaşımdan beri saat takarım ancak kayısı deri olacak hocam böyle her yeri demir olunca bana bir ağır geliyor. Ayrıca hepsi buradadan 1 saat almıştım vakti zamanında çok iyi çıkmıştı tabi firmalar değişik ancak sorun yaşacağınızı zannetmiyorum. Görüntüsü gerçekten hoş duruyor.
  • 26-08-2024, 15:49:52
    #5
    Saati bilmemde gidip görüp almakta fayda var hocam
  • 26-08-2024, 15:54:25
    #6
    Kullandığım Saatler,

    Huawei Watch Gt 3 Elite 46mm
    Casio Edifice EFR-S108D-1AVUDF
    Lacoste LACOSTE LAC2011169

    Almak istediğin saat gayet güzel marka olarakta gayet güzel bir marka.Daha çok fazla saatim var ama en çok kullandığım üçlü bu dur.
    Edit: Ne olursa olsun saati internet'ten almayın. Saatcide güzelce kolunuza takın hissedin saati belki de sizin için doğru olan saat deri kordon olandır. Kolunuzdaki duruşuna bakmanızı öneririm.
  • 26-08-2024, 16:21:05
    #7
    Tissot Tradition T063.610.16.037.00 modeline bakmanı öneririm
  • 26-08-2024, 16:21:31
    #8
    yaklaşık 7 senedir kullandığım Armani saatim var bugüne kadar sadece 2 kere pil değişimi yaptım. ne camında bir çizilme, ne saatin arkasında ne kordonunda kararma vs hiç birşey olmadı ilk günkü gibi duruyor.. markayı kesinlikle tavsiye ederim. gayet şık bir saatmiş
  • 26-08-2024, 16:26:11
    #9
    En iyisi sanırım
    Güzel saat. Markayı kullanan yakınlarım var bir problemle karşılaşmadılar.
    Saat ve Saat'in kendi sitesine de bakınız. Daha uygun fiyat veya daha iyi taksit avantajları bulabilirsiniz.