yaklaşık 7 senedir kullandığım Armani saatim var bugüne kadar sadece 2 kere pil değişimi yaptım. ne camında bir çizilme, ne saatin arkasında ne kordonunda kararma vs hiç birşey olmadı ilk günkü gibi duruyor.. markayı kesinlikle tavsiye ederim. gayet şık bir saatmiş