skdenizcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saati kesinlikle çok beğendim zarif duruyor. Böyle saatlerden hoşlanıyorum ancak forum'un gurmelerinden fikir almak istedim.
13 yaşımdan beri saat takarım ancak kayısı deri olacak hocam böyle her yeri demir olunca bana bir ağır geliyor. Ayrıca hepsi buradadan 1 saat almıştım vakti zamanında çok iyi çıkmıştı tabi firmalar değişik ancak sorun yaşacağınızı zannetmiyorum. Görüntüsü gerçekten hoş duruyor.