• 25-08-2024, 10:19:46
    #1
    iPhone 7 telefonum normal kullanırken kapandı ve açılırken elma logosu gelip gidiyor ve açılmıyor internet üzerindeki çözümleri deneye çalıştım maalesef sonuç alamıyorum. İtunes'de görünmüyor. ReiBoot diye bir program öneriyolar lakin oda ücretli bu programa sahip olup sonuç alan var mı acaba?
  • 25-08-2024, 10:22:58
    #2
    1- Telefonu düşürdün mü?
    2- Ekran ya da farklı bir parçası değişti mi?
  • 25-08-2024, 10:25:46
    #3
    roxside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Telefonu düşürdün mü?
    2- Ekran ya da farklı bir parçası değişti mi?
    hayır hocam düşürmedim arka kamera dısında herhangı bır parcası degısmedı o da 1 sene önce değişti. telefon dondu sonra açılırken Apple elma logosunda kalıyor şarjı tükettim dün geceden bu yana tekrar şarja aldım düzelir belki diye hayır aynı şekilde elma sembolunde kalıyor
  • 25-08-2024, 10:30:03
    #4
    Bu durum genelde bu serilerde şöyle oluyor.

    Pil, kamera, ekran vs değiştiğinde teknik servis maalesef içerisinde bulunan vidaların yerlerini değiştirip dikkat etmeden takıyor. Belirli bir süre sonra böyle problem oluyor.
    Bir işlem yaparak gelmesi pek mümkün değil teknik servise gideceksin anakart gitmiş diyecekler ancak tanıdık varsa içini açıp değişen parçasını çıkartıp tekrar açmayı deneyin.

    Telefonu tekrar kapatırken vidaların sıralamasına dikkat edin.
  • 25-08-2024, 10:35:54
    #5
    Güç ve ses açma tuşuna 3 defa uzun uzun basığ denediniz mi?
    Orta tuş ile güç tuşuna uzun uzun basıp denediniz mi?
  • 25-08-2024, 10:36:42
    #6
    yazılımı brick olmuş brick olmuş cihazlarla ilgili araştırmalar yap ücretsiz ve daha kolay yazılımı sıfırlama yöntemleri olması gerekiyor.
  • 25-08-2024, 10:37:45
    #7
    TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güç ve ses açma tuşuna 3 defa uzun uzun basığ denediniz mi?
    Orta tuş ile güç tuşuna uzun uzun basıp denediniz mi?
    Maalesef hocam denedim sonuç alamadım başka pc de itunes denedim şuan güncelle ekranı geldi şuanda günceleme dosyası sanırım indiriyor kurup deniyecem inşallah düzelir
  • 25-08-2024, 10:39:56
    #8
    DeCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef hocam denedim sonuç alamadım başka pc de itunes denedim şuan güncelle ekranı geldi şuanda günceleme dosyası sanırım indiriyor kurup deniyecem inşallah düzelir
    Çok güçlü bir internet ve uzun süre lazım bilginiz olsun. Ben iPhone 7'de bunu denediğimde 8 saat civarı sürmüştü bilginiz olsun. Umarım sizin işlem kısa sürer. Geçmiş olsun.
  • 25-08-2024, 10:40:00
    #9
    roxside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu durum genelde bu serilerde şöyle oluyor.

    Pil, kamera, ekran vs değiştiğinde teknik servis maalesef içerisinde bulunan vidaların yerlerini değiştirip dikkat etmeden takıyor. Belirli bir süre sonra böyle problem oluyor.
    Bir işlem yaparak gelmesi pek mümkün değil teknik servise gideceksin anakart gitmiş diyecekler ancak tanıdık varsa içini açıp değişen parçasını çıkartıp tekrar açmayı deneyin.

    Telefonu tekrar kapatırken vidaların sıralamasına dikkat edin.
    teşekkürler İtunes bağlanabildim umarım güncelleme yapar ve düzelir.

    DOS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazılımı brick olmuş brick olmuş cihazlarla ilgili araştırmalar yap ücretsiz ve daha kolay yazılımı sıfırlama yöntemleri olması gerekiyor.
    teşekkürler araştıracam