roxside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- Telefonu düşürdün mü?
2- Ekran ya da farklı bir parçası değişti mi?
hayır hocam düşürmedim arka kamera dısında herhangı bır parcası degısmedı o da 1 sene önce değişti. telefon dondu sonra açılırken Apple elma logosunda kalıyor şarjı tükettim dün geceden bu yana tekrar şarja aldım düzelir belki diye hayır aynı şekilde elma sembolunde kalıyor