Konu
iPhone 7 elma logosunda kalıyor açılmıyor
25-08-2024, 10:36:42
#6
DOS
yazılımı brick olmuş brick olmuş cihazlarla ilgili araştırmalar yap ücretsiz ve daha kolay yazılımı sıfırlama yöntemleri olması gerekiyor.