iPhone 7 telefonum normal kullanırken kapandı ve açılırken elma logosu gelip gidiyor ve açılmıyor internet üzerindeki çözümleri deneye çalıştım maalesef sonuç alamıyorum. İtunes'de görünmüyor. ReiBoot diye bir program öneriyolar lakin oda ücretli bu programa sahip olup sonuç alan var mı acaba?