• 24-08-2024, 21:28:09
    #19
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerek yok bence. Ama yine de karar sizin.
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 forumdışı küfürler burayı baglamıyor diye biliyorum
    cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani numarasını falan vermediğiniz sürece sorun olmaz bence kişisel veri paylaşmayın
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada kurumsal üyemi? Düşündüğüm kişi olabilir 😀
    VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullanıcı adını verebilirsiniz hocam, sonuçta kişisel bilgi değil
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İfşalayın da biraz çekirdek çitleyelim.
    LEJY0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullanıcı ismi nedir hocam
    uzak duralım
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forum disi da olsa, aile degerlerine küfür ban sebebidir; forum kurallari öyle. şikayet kategorisi kurallarini okuyunuz.

    ifşa edip banlatın; 3 kuruş icin bir insanin ailesine kufredecek hic bir paçoz bu forumda olmamali.
    AKlN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu dışı oluyor biraz ama şu dijital ürün mevzusuna benim kafam takılıyor. Çoğu kişi ürün sahiplerinin haberi olmadan oradan buradan topladığı şeyleri satıyor ve içerik sahibinin haberi olmadığı için herhangi bir şikayet vs.de oluşmuyor. Bence düzenleme olması gereken bir konu. Tek kişi milyonlarca dijital ürün üretebiliyorsa ona bir lafım yok.
    Hocalarım aşağıda ki mesajı attı insaflı davranıp affetmeli miyim yoksa ne yapmalıyım?

    Ekstra olarak kendisi şuan konuyu okuyor
  • 24-08-2024, 21:31:14
    #20
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocalarım aşağıda ki mesajı attı insaflı davranıp affetmeli miyim yoksa ne yapmalıyım?

    Ekstra olarak kendisi şuan konuyu okuyor
    Hayret kuzenim yazmış dememiş, siz paylaşın bazı davranışların sonuçlarını çekmeyi öğrensin, sorumluluk alsın biraz
  • 24-08-2024, 21:32:58
    #21
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocalarım aşağıda ki mesajı attı insaflı davranıp affetmeli miyim yoksa ne yapmalıyım?

    Ekstra olarak kendisi şuan konuyu okuyor
    R10 hesabından kendisi sorumlu Allah'tan kardeşi R10 hesabından sövüp dolandırıcılık falan yapmayı denememiş yazık olurdu

    Boşverin..
  • 24-08-2024, 21:43:54
    #22
    backlinkmatik.com
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocalarım aşağıda ki mesajı attı insaflı davranıp affetmeli miyim yoksa ne yapmalıyım?

    Ekstra olarak kendisi şuan konuyu okuyor
    hep kardes ya da kuzen olur zaten ya. milletin nasil kardesi var abi pcye oturup önüne gelene kufur yağdırıyor... ben cevremde hic oyle çocuğa denk gelmedim nedense
  • 24-08-2024, 21:44:45
    #23
    backlinkmatik.com
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    Bu forumda da üyeliği var ama başka yerden küfür etti hocam
    yazdigimi tekrar okur musun
  • 24-08-2024, 22:23:26
    #24
    Forumdan olmasına gerek yok farklı bir yerden de olsa ailevi küfür ban sebebi.
  • 24-08-2024, 22:33:21
    #25
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdan olmasına gerek yok farklı bir yerden de olsa ailevi küfür ban sebebi.
    Diğer platformda banladılar zaten hızlıca ilgilendiler sağ olsunlar
  • 24-08-2024, 22:48:51
    #26
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer platformda banladılar zaten hızlıca ilgilendiler sağ olsunlar
    Yani moderatör bile kanıtınız varsa ve ailevi değerlere hakaret ettiyse şikayet konusu açabilirsiniz demiş. Şikayetim var kategorisinin yetkili moderatörlerinden birisi söylüyor bunu üstelik. Siz hala ceza yer miyim, banlanır mıyım yok affetmeli miyim diyorsunuz. Sorunuzun cevabını moderatör vermiş Annenize küfür be hakaret eden bu şahısı affedecek misiniz siz şimdi? Bunu niye bize soruyorsunuz? O sizin vicdanınıza kalmış birşey. Biz nasıl diyelim senin kutsalına hakaret eden bu adamı affet diye.
  • 24-08-2024, 23:43:38
    #27
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerek yok bence. Ama yine de karar sizin.
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 forumdışı küfürler burayı baglamıyor diye biliyorum
    cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani numarasını falan vermediğiniz sürece sorun olmaz bence kişisel veri paylaşmayın
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada kurumsal üyemi? Düşündüğüm kişi olabilir 😀
    VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullanıcı adını verebilirsiniz hocam, sonuçta kişisel bilgi değil
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İfşalayın da biraz çekirdek çitleyelim.
    LEJY0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullanıcı ismi nedir hocam
    uzak duralım
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forum disi da olsa, aile degerlerine küfür ban sebebidir; forum kurallari öyle. şikayet kategorisi kurallarini okuyunuz.

    ifşa edip banlatın; 3 kuruş icin bir insanin ailesine kufredecek hic bir paçoz bu forumda olmamali.
    AKlN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu dışı oluyor biraz ama şu dijital ürün mevzusuna benim kafam takılıyor. Çoğu kişi ürün sahiplerinin haberi olmadan oradan buradan topladığı şeyleri satıyor ve içerik sahibinin haberi olmadığı için herhangi bir şikayet vs.de oluşmuyor. Bence düzenleme olması gereken bir konu. Tek kişi milyonlarca dijital ürün üretebiliyorsa ona bir lafım yok.
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdan olmasına gerek yok farklı bir yerden de olsa ailevi küfür ban sebebi.
    MitiSen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani moderatör bile kanıtınız varsa ve ailevi değerlere hakaret ettiyse şikayet konusu açabilirsiniz demiş. Şikayetim var kategorisinin yetkili moderatörlerinden birisi söylüyor bunu üstelik. Siz hala ceza yer miyim, banlanır mıyım yok affetmeli miyim diyorsunuz. Sorunuzun cevabını moderatör vermiş Annenize küfür be hakaret eden bu şahısı affedecek misiniz siz şimdi? Bunu niye bize soruyorsunuz? O sizin vicdanınıza kalmış birşey. Biz nasıl diyelim senin kutsalına hakaret eden bu adamı affet diye.
    Kusura bakmayın alıntılama yapıyorum herkesten özür dilerim.

    https://www.r10.net/sikayetim-var/41...ayetciyim.html

    şikayet konusu açıldı