Gerek yok bence. Ama yine de karar sizin.
r10 forumdışı küfürler burayı baglamıyor diye biliyorum
Yani numarasını falan vermediğiniz sürece sorun olmaz bence kişisel veri paylaşmayın
Burada kurumsal üyemi? Düşündüğüm kişi olabilir 😀
kullanıcı adını verebilirsiniz hocam, sonuçta kişisel bilgi değil
İfşalayın da biraz çekirdek çitleyelim.
kullanıcı ismi nedir hocam
uzak duralım
forum disi da olsa, aile degerlerine küfür ban sebebidir; forum kurallari öyle. şikayet kategorisi kurallarini okuyunuz.
ifşa edip banlatın; 3 kuruş icin bir insanin ailesine kufredecek hic bir paçoz bu forumda olmamali.
Konu dışı oluyor biraz ama şu dijital ürün mevzusuna benim kafam takılıyor. Çoğu kişi ürün sahiplerinin haberi olmadan oradan buradan topladığı şeyleri satıyor ve içerik sahibinin haberi olmadığı için herhangi bir şikayet vs.de oluşmuyor. Bence düzenleme olması gereken bir konu. Tek kişi milyonlarca dijital ürün üretebiliyorsa ona bir lafım yok.
Hocalarım aşağıda ki mesajı attı insaflı davranıp affetmeli miyim yoksa ne yapmalıyım?
Ekstra olarak kendisi şuan konuyu okuyor