ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocalarım aşağıda ki mesajı attı insaflı davranıp affetmeli miyim yoksa ne yapmalıyım?

Ekstra olarak kendisi şuan konuyu okuyor
R10 hesabından kendisi sorumlu Allah'tan kardeşi R10 hesabından sövüp dolandırıcılık falan yapmayı denememiş yazık olurdu

Boşverin..