EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerek yok bence. Ama yine de karar sizin.
reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 forumdışı küfürler burayı baglamıyor diye biliyorum
cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani numarasını falan vermediğiniz sürece sorun olmaz bence kişisel veri paylaşmayın
buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada kurumsal üyemi? Düşündüğüm kişi olabilir 😀
VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullanıcı adını verebilirsiniz hocam, sonuçta kişisel bilgi değil
English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İfşalayın da biraz çekirdek çitleyelim.
LEJY0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullanıcı ismi nedir hocam
uzak duralım
SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forum disi da olsa, aile degerlerine küfür ban sebebidir; forum kurallari öyle. şikayet kategorisi kurallarini okuyunuz.

ifşa edip banlatın; 3 kuruş icin bir insanin ailesine kufredecek hic bir paçoz bu forumda olmamali.
AKlN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu dışı oluyor biraz ama şu dijital ürün mevzusuna benim kafam takılıyor. Çoğu kişi ürün sahiplerinin haberi olmadan oradan buradan topladığı şeyleri satıyor ve içerik sahibinin haberi olmadığı için herhangi bir şikayet vs.de oluşmuyor. Bence düzenleme olması gereken bir konu. Tek kişi milyonlarca dijital ürün üretebiliyorsa ona bir lafım yok.
eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumdan olmasına gerek yok farklı bir yerden de olsa ailevi küfür ban sebebi.
MitiSen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani moderatör bile kanıtınız varsa ve ailevi değerlere hakaret ettiyse şikayet konusu açabilirsiniz demiş. Şikayetim var kategorisinin yetkili moderatörlerinden birisi söylüyor bunu üstelik. Siz hala ceza yer miyim, banlanır mıyım yok affetmeli miyim diyorsunuz. Sorunuzun cevabını moderatör vermiş Annenize küfür be hakaret eden bu şahısı affedecek misiniz siz şimdi? Bunu niye bize soruyorsunuz? O sizin vicdanınıza kalmış birşey. Biz nasıl diyelim senin kutsalına hakaret eden bu adamı affet diye.
Kusura bakmayın alıntılama yapıyorum herkesten özür dilerim.

https://www.r10.net/sikayetim-var/41...ayetciyim.html

şikayet konusu açıldı