• 21-08-2024, 01:08:29
    #1
    Geçen yıl 4 yıllık bir bölüme kayıt yaptırıp dondurdum bu yıl tekrar girip 2 yıllık bir bölüm yazdım ve geldi şimdi 2 yıllığa kayıt yapmadan önce diğer kaydı sildirmem mi gerekiyor
  • 21-08-2024, 01:09:02
    #2
    2 yıllık bölüm açıköğretim mi?
  • 21-08-2024, 01:10:01
    #3
    Kirksekiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıllık bölüm açıköğretim mi?
    Hayır önlisans
  • 21-08-2024, 01:14:28
    #4
    Açıköğretimden önlisans okuyabiliyorsunuz devam eden üniversiteniz dahilinde ama söylediğiniz konu hakkında bilgim yok.Muhtemelen üniversiteden üniversiteye değişir ve öğrenci işlerinden öğrenmeniz gerekebilir
  • 21-08-2024, 01:36:40
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlarım yanılmış. Kayıt yaptırabilirsin hiçbir engel olmaz. Eğer ayrı üniversiteler ise’ yapabilirsin. Aynı üniversite hakkında bilgim yok.
    benim önlisans aktif kaydım var. Aynı zamanda lisans kaydım da var 2 si de aktif dondurmadan kayıt yaptırdım.
    Hocam açıköğretim değiller di mi
  • 21-08-2024, 01:37:29
    #6
    Barannlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam açıköğretim değiller di mi
    hayır ikisi de örgün devlet üniversitesi normal öğretim
  • 21-08-2024, 01:38:30
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır ikisi de örgün devlet üniversitesi normal öğretim
    Bazı derslerden devamsızlık vs sorun olmuyor mu