Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostlarım yanılmış. Kayıt yaptırabilirsin hiçbir engel olmaz. Eğer ayrı üniversiteler ise’ yapabilirsin. Aynı üniversite hakkında bilgim yok.
benim önlisans aktif kaydım var. Aynı zamanda lisans kaydım da var 2 si de aktif dondurmadan kayıt yaptırdım.
Hocam açıköğretim değiller di mi