Geçen yıl 4 yıllık bir bölüme kayıt yaptırıp dondurdum bu yıl tekrar girip 2 yıllık bir bölüm yazdım ve geldi şimdi 2 yıllığa kayıt yapmadan önce diğer kaydı sildirmem mi gerekiyor