Arkadaşlar adsense mi ads terra mı?
8
●252
- 20-08-2024, 18:28:59google ın artık ifla olacağı yada mantıklı sürdürebileceği birşey kalmadı son durumlardan da bu aşikar... adsense kazançları neredeyse yok, türkçe siteler için hiç yabancı sitelerde de rekabet çok zor.. adsterra yı denemedim ama nacizene deneyim ve önerim adsense ile vakit kaybetmemeniz olur.. onay alıp bir süre denemeler yapabilirsiniz. Duruma göre onaylı şekilde reklamları kaldırıp farklı alternatifler deneyebilirsiniz.
- 20-08-2024, 18:30:38Hocam şuan 2 tane yabancı sitem var ikisi de amerika kitlesine sahip. Adsense onayına yolladım ama %90 red gelecek ben şimdiden başka alternatiflere yöneleyim diyorum adsense adamın psikolojisini bozuyor.thats adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-08-2024, 18:33:04Kesinlikle prsikoloji bozuyor.. farklı yaptığı birşey yok.. Clarity yükleyip google analytics karşılaşması yapmanızı ısrarla öneririm nasıl bir sömürü düzeni olduğunu gerçek istatistiklerini gördüğünüzde anlayacaksınız.Digifox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-08-2024, 18:47:13Hocam resmen süründürüyorlar bizi başka bir şey değil.thats adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-08-2024, 19:20:03Media.net nedir hocam ilk defa duydum adsense gibi onay alması zor mu?Qokhantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle