• 20-08-2024, 18:25:02
    #1
    Hiç kullanmadım ads terra var mı kullanan ve onay almak zor mu adsense gibi mi? Konuya hakim biri anlatabilir mi?
  • 20-08-2024, 18:26:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Takipdeyim
  • 20-08-2024, 18:28:59
    #3
    google ın artık ifla olacağı yada mantıklı sürdürebileceği birşey kalmadı son durumlardan da bu aşikar... adsense kazançları neredeyse yok, türkçe siteler için hiç yabancı sitelerde de rekabet çok zor.. adsterra yı denemedim ama nacizene deneyim ve önerim adsense ile vakit kaybetmemeniz olur.. onay alıp bir süre denemeler yapabilirsiniz. Duruma göre onaylı şekilde reklamları kaldırıp farklı alternatifler deneyebilirsiniz.
  • 20-08-2024, 18:30:38
    #4
    thats adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google ın artık ifla olacağı yada mantıklı sürdürebileceği birşey kalmadı son durumlardan da bu aşikar... adsense kazançları neredeyse yok, türkçe siteler için hiç yabancı sitelerde de rekabet çok zor.. adsterra yı denemedim ama nacizene deneyim ve önerim adsense ile vakit kaybetmemeniz olur.. onay alıp bir süre denemeler yapabilirsiniz. Duruma göre onaylı şekilde reklamları kaldırıp farklı alternatifler deneyebilirsiniz.
    Hocam şuan 2 tane yabancı sitem var ikisi de amerika kitlesine sahip. Adsense onayına yolladım ama %90 red gelecek ben şimdiden başka alternatiflere yöneleyim diyorum adsense adamın psikolojisini bozuyor.
  • 20-08-2024, 18:33:04
    #5
    Digifox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şuan 2 tane yabancı sitem var ikisi de amerika kitlesine sahip. Adsense onayına yolladım ama %90 red gelecek ben şimdiden başka alternatiflere yöneleyim diyorum adsense adamın psikolojisini bozuyor.
    Kesinlikle prsikoloji bozuyor.. farklı yaptığı birşey yok.. Clarity yükleyip google analytics karşılaşması yapmanızı ısrarla öneririm nasıl bir sömürü düzeni olduğunu gerçek istatistiklerini gördüğünüzde anlayacaksınız.
  • 20-08-2024, 18:47:13
    #6
    thats adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle prsikoloji bozuyor.. farklı yaptığı birşey yok.. Clarity yükleyip google analytics karşılaşması yapmanızı ısrarla öneririm nasıl bir sömürü düzeni olduğunu gerçek istatistiklerini gördüğünüzde anlayacaksınız.
    Hocam resmen süründürüyorlar bizi başka bir şey değil.
  • 20-08-2024, 19:03:47
    #7
    İngilizce siteniz varsa media.net öneririm adsense ye göre kazancı çok daha iyi.
    Türkçe siteler içim adsense ile birlikle kullanım için taboola deneyebilirsiniz.
  • 20-08-2024, 19:20:03
    #8
    Qokhantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İngilizce siteniz varsa media.net öneririm adsense ye göre kazancı çok daha iyi.
    Türkçe siteler içim adsense ile birlikle kullanım için taboola deneyebilirsiniz.
    Media.net nedir hocam ilk defa duydum adsense gibi onay alması zor mu?
  • 20-08-2024, 23:31:53
    #9
    Monetag'ı tavsiye ederim. ✔️
    İmzamdan inceleyebilirsiniz.