google ın artık ifla olacağı yada mantıklı sürdürebileceği birşey kalmadı son durumlardan da bu aşikar... adsense kazançları neredeyse yok, türkçe siteler için hiç yabancı sitelerde de rekabet çok zor.. adsterra yı denemedim ama nacizene deneyim ve önerim adsense ile vakit kaybetmemeniz olur.. onay alıp bir süre denemeler yapabilirsiniz. Duruma göre onaylı şekilde reklamları kaldırıp farklı alternatifler deneyebilirsiniz.