Digifox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şuan 2 tane yabancı sitem var ikisi de amerika kitlesine sahip. Adsense onayına yolladım ama %90 red gelecek ben şimdiden başka alternatiflere yöneleyim diyorum adsense adamın psikolojisini bozuyor.
Kesinlikle prsikoloji bozuyor.. farklı yaptığı birşey yok.. Clarity yükleyip google analytics karşılaşması yapmanızı ısrarla öneririm nasıl bir sömürü düzeni olduğunu gerçek istatistiklerini gördüğünüzde anlayacaksınız.