Arkadaşlar merhaba,
Elektronik sigara kullanan var mı? Normal sigaraya göre zararı nedir?
Elektronik sigara kullanan var mı?
5
●248
- 17-08-2024, 15:08:07iqos al sigaradan 3-5 kat daha az zararlı ben çok memnunum sigara içmiyor gibiyim hiç . İçinde sadece nikotin ve tütün var diğer hiçbir kanserojen madde yok
- 17-08-2024, 15:11:441 yıl kadar kullandım, kullanmaya başladıktan sonra sigarayı hiç aramadım keskin bir şekilde geçiş yaptım, geçiş yaptıktan 2-3 ay sonra nefes alış verişim düzeldi, normalde 2 kat merdiven çıksam biraz yürüsem nefes nefese kalırdım o sorunum düzeldi, 6-7 ay sonra kan değerlerim bile düzelmişti. Olumsuz tarafı ise şeker içeriği nedeniyle kan şekeriniz çok oynuyor sürekli acıkıyorsunuz elektronik sigaraya geçtikten sonra kilo almıştım. Bırakma nedenim ise maalesef 1 yıl sonunda mide sorunlarına neden oldu reflü başlangıcı nedeniyle bırakmak zorunda kaldım. Tabi mide sorunu yapması benimle ilgili bir durum olabilir çünkü bu işlere girdiğinizde kendi likitinizi demleme sevdasına giriyorsunuz farklı farklı nbase'ler alıp aromalarla demleme yapıyorsunuz ben de ipin ucunu fazla kaçırdım kullandığım nbase'lerden biri muhtemelen mideme zarar verdi sonra pufflara geçtim sonra temelli bıraktım. Ben mtl olarak içiyordum, dl yani nargile içim elektronik sigaranın en zararlı halidir ona bulaşmayın.
- 17-08-2024, 15:23:08Hiç birini içmiyorum çok şükür ayda yılda bir nargile o da ortamı olursa onun haricinde çok şükür bağımlı değilim. Yanımda bir arkadaşım içti elektronik sigara aroması kokusu hoşuma gitti bir an bu sebeple sormak istedim.ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle