Hiç bulaşma komple bırak gitsin.Yakın zamanda bıraktım dahada içmem...
Hiç birini içmiyorum çok şükür ayda yılda bir nargile o da ortamı olursa onun haricinde çok şükür bağımlı değilim. Yanımda bir arkadaşım içti elektronik sigara aroması kokusu hoşuma gitti bir an bu sebeple sormak istedim.