1 yıl kadar kullandım, kullanmaya başladıktan sonra sigarayı hiç aramadım keskin bir şekilde geçiş yaptım, geçiş yaptıktan 2-3 ay sonra nefes alış verişim düzeldi, normalde 2 kat merdiven çıksam biraz yürüsem nefes nefese kalırdım o sorunum düzeldi, 6-7 ay sonra kan değerlerim bile düzelmişti. Olumsuz tarafı ise şeker içeriği nedeniyle kan şekeriniz çok oynuyor sürekli acıkıyorsunuz elektronik sigaraya geçtikten sonra kilo almıştım. Bırakma nedenim ise maalesef 1 yıl sonunda mide sorunlarına neden oldu reflü başlangıcı nedeniyle bırakmak zorunda kaldım. Tabi mide sorunu yapması benimle ilgili bir durum olabilir çünkü bu işlere girdiğinizde kendi likitinizi demleme sevdasına giriyorsunuz farklı farklı nbase'ler alıp aromalarla demleme yapıyorsunuz ben de ipin ucunu fazla kaçırdım kullandığım nbase'lerden biri muhtemelen mideme zarar verdi sonra pufflara geçtim sonra temelli bıraktım. Ben mtl olarak içiyordum, dl yani nargile içim elektronik sigaranın en zararlı halidir ona bulaşmayın.