• 17-08-2024, 14:27:29
    #10
    bigcorleone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ilk önce banka hesaplarına haciz gelicek kullanamayacaksın. 1800 tl varsa zaten oradan kesicek parasını. yoksa banka hesapların hacizli olarak kalıcak. ödediğin an icrada avukatları oluyor zaten kaldırıyorlar. 1800' ü de borç harç bir şekil hallet kapat hocam bir şey değil. dava ederlerse vekalet ücretini de ödemek zorundasın.
    banka hesaplarına haciz gelmiyor hocam artık bankalar bunu kabul etmiyor.. yani senin akbanka borcun var diye finansbank hesabını kapatamıyorlar.
  • 17-08-2024, 14:28:07
    #11
    mercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık o devir bitti hocam eğer maaşınız varsa maaşınızın belli bölümünü alırlar da rakam çok komik 1800₺
    Ne yapalım be hocam imkansızlıklar 21.000 maaş alıyorum işe kendi imkanlarımla gidiyorum, günde 12 saat bekçilik yapıyorum firmam taşeron işyerinde yemekte vermiyorlar ayrı şirket olduğumdan okuyan kardeşime, anne ve babama bakıyorum babam hasta ama sükür benim için büyük bir rakam teşekkür ederim

    bigcorleone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ilk önce banka hesaplarına haciz gelicek kullanamayacaksın. 1800 tl varsa zaten oradan kesicek parasını. yoksa banka hesapların hacizli olarak kalıcak. ödediğin an icrada avukatları oluyor zaten kaldırıyorlar. 1800' ü de borç harç bir şekil hallet kapat hocam bir şey değil. dava ederlerse vekalet ücretini de ödemek zorundasın.
    Kredi kartım yok hocam sadece bunda nakit avans vardı halletmeye calısıcam teşekkür ederim
  • 17-08-2024, 14:28:11
    #12
    Birşey olmaz diyenlere bakma batık bir insansan sorun yok ama yok aktif bir yaşantın varsa 1800₺ için bankalar ile aranı bozmaya değmez. İcra yaparlarsa 1800₺ + faizi + avukat ve dosya ücretlerini alıyorlar. Borçlu olursan kredi puanın düşer, kara listeye alınabilirsin. 5 yıl sonra herşey sıfırlanıyormuş avukatlar böyle diyor. Örnek vermek gerekirse geçen 2 arkadaş ev kredisi için başvurmaya gittik bana hem daha fazla hemde daha düşük bir faiz oranı verdiler, ileride kredi ile ev araba durumun varsa bankalarla ters düşme şimdiden geçmiş olsun hocam
  • 17-08-2024, 14:30:57
    #13
    Hocam böyle numaralar *********** numara oluyor bence akbankı arayın bi sorun internettede *********** yazıyor. Dikkat edin bilgilerinizi kimseye vermeyin.
  • 17-08-2024, 14:31:04
    #14
    hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birşey olmaz diyenlere bakma batık bir insansan sorun yok ama yok aktif bir yaşantın varsa 1800₺ için bankalar ile aranı bozmaya değmez. İcra yaparlarsa 1800₺ + faizi + avukat ve dosya ücretlerini alıyorlar. Borçlu olursan kredi puanın düşer, kara listeye alınabilirsin. 5 yıl sonra herşey sıfırlanıyormuş avukatlar böyle diyor. Örnek vermek gerekirse geçen 2 arkadaş ev kredisi için başvurmaya gittik bana hem daha fazla hemde daha düşük bir faiz oranı verdiler, ileride kredi ile ev araba durumun varsa bankalarla ters düşme şimdiden geçmiş olsun hocam
    teşekkür ederim hocam aktif bir yasamım yok, hayat sadece mücadele ev araba evlilik hayalimde yok , kredi işine de hiç bulasmadım nakit avans verdiler kullandım ödeyemedım yasım 25 kredi kartım dahi yok banka kartı buda ama herşey üst üste gelince böyle oldu güzel tavsiyen için teşekkür ederim
  • 17-08-2024, 14:31:38
    #15
    GokayG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam böyle numaralar *********** numara oluyor bence akbankı arayın bi sorun internettede *********** yazıyor. Dikkat edin bilgilerinizi kimseye vermeyin.
    arayacam ama ödeme sözü isterler diye korkuyorum hocam
  • 17-08-2024, 14:32:45
    #16
    Bankalara 1 lira bile borcunuz olmamalı. 1800 liranın peşine öyle bir düşerler ki ödemediğinize pişman olursunuz. 1800 lira bulup bir an önce ödeyin bankalar ile aranızı bozmaya değmeyecek bir tutar.
  • 17-08-2024, 14:33:14
    #17
    Herkes ne güzel akıl vermiş. Ne yapcak bu adam ömür boyu bişey alıp satmayacak mı. Ömür boyu bu tüm malları hesapları blokelimi yaşasın. 1800 tl lik borcu şu bu dosya avukatlık derken 50 100 k arasına zaten çıkartmışlardır. 3 5 yıl daha ödeme istersen kardeşim sonra 1 milyon olduğunda tekrar bulurlar seni. En kolay yoldan anlaşıp ödemeye bakın. Hatta bir avukata danışın r10 a danışmak yerine
  • 17-08-2024, 14:33:34
    #18
    Bu borç katlanır katlanır sana yine sıkıntı olur, hazır fazla miktarda değilken ödemeye bakın, ödemezseniz hayatınız boyunca size sıkıntı olacaktır.