• 17-08-2024, 14:20:16
    #1
    Selamün aleyküm akbank nakit avansı ödeyemedigim için beni avukata vermiş, avukat mesaj atmıs en kısa sürede arayın diye söylesem avukata ayın 8 ine kadar bekleyin desem beklermi? Üzerime bir bisiklet bile yok, avukatlık ücreti falan verirler mi borcum 1800₺ bunun için ugrasırlarmı gelen mesaj da bu şekilde
  • 17-08-2024, 14:22:07
    #2
    Avukatı arayın beni rahatsız etmeyin aramayın, Sms göndermeyin dediğiniz anda olay biter. İcra yolu ile alsın sizi taciz etmeye hiç bir kişinin hakkı yok.
  • 17-08-2024, 14:23:05
    #3
    mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avukatı arayın beni rahatsız etmeyin aramayın, Sms göndermeyin dediğiniz anda olay biter. İcra yolu ile alsın sizi taciz etmeye hiç bir kişinin hakkı yok.
    üstüme hiçbirşey yok icraa yolu ile gelirlerse 1800₺ lik ürün mü alırlar yoksa daha fazlamı olur
  • 17-08-2024, 14:24:17
    #4
    Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstüme hiçbirşey yok icraa yolu ile gelirlerse 1800₺ lik ürün mü alırlar yoksa daha fazlamı olur
    üstüne bişe olsa dahi alamazlar farzedelim evin var araban var en fazla satışına borcu ödeme kaydıyla engel koyarlar.. arabayı satmıyorsan yine alamazlar ta ki noterde satışını yaparsan ödemeyi alırlar.
  • 17-08-2024, 14:24:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstüme hiçbirşey yok icraa yolu ile gelirlerse 1800₺ lik ürün mü alırlar yoksa daha fazlamı olur
    Artık o devir bitti hocam eğer maaşınız varsa maaşınızın belli bölümünü alırlar da rakam çok komik 1800₺
  • 17-08-2024, 14:25:21
    #6
    Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstüme hiçbirşey yok icraa yolu ile gelirlerse 1800₺ lik ürün mü alırlar yoksa daha fazlamı olur
    hocam ilk önce banka hesaplarına haciz gelicek kullanamayacaksın. 1800 tl varsa zaten oradan kesicek parasını. yoksa banka hesapların hacizli olarak kalıcak. ödediğin an icrada avukatları oluyor zaten kaldırıyorlar. 1800' ü de borç harç bir şekil hallet kapat hocam bir şey değil. dava ederlerse vekalet ücretini de ödemek zorundasın.
  • 17-08-2024, 14:25:28
    #7
    revios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstüne bişe olsa dahi alamazlar farzedelim evin var araban var en fazla satışına borcu ödeme kaydıyla engel koyarlar.. arabayı satmıyorsan yine alamazlar ta ki noterde satışını yaparsan ödemeyi alırlar.
    teşekkür ederim hocam dediğim gibi bisikletim bile yok o zaman no problem zaten maası alınca odeyecem
  • 17-08-2024, 14:26:04
    #8
    İşin içine avukat girdiğinde her türlü avukatlık ücreti çıkıyor diye biliyorum.
    • Adiosaverrr
    Adiosaverrr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-08-2024, 14:27:04
    #9
    Milletin milyonluk borçları var senin 1800tl lik borcunun peşine düşmezler hiçbir şey de yapamazlar ama ilerlese dosya masrafları faiz vs. işleyebilir net o tarihte ödeyeceksen bu tarihte ödeme yapacağım de ödemeni yap ama ödeyemeyeceksen bekle hiçbir şey yapma.