revios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üstüne bişe olsa dahi alamazlar farzedelim evin var araban var en fazla satışına borcu ödeme kaydıyla engel koyarlar.. arabayı satmıyorsan yine alamazlar ta ki noterde satışını yaparsan ödemeyi alırlar.
teşekkür ederim hocam dediğim gibi bisikletim bile yok o zaman no problem zaten maası alınca odeyecem