Selamün aleyküm akbank nakit avansı ödeyemedigim için beni avukata vermiş, avukat mesaj atmıs en kısa sürede arayın diye söylesem avukata ayın 8 ine kadar bekleyin desem beklermi? Üzerime bir bisiklet bile yok, avukatlık ücreti falan verirler mi borcum 1800₺ bunun için ugrasırlarmı gelen mesaj da bu şekilde