Artık o devir bitti hocam eğer maaşınız varsa maaşınızın belli bölümünü alırlar da rakam çok komik 1800₺
Ne yapalım be hocam imkansızlıklar 21.000 maaş alıyorum işe kendi imkanlarımla gidiyorum, günde 12 saat bekçilik yapıyorum firmam taşeron işyerinde yemekte vermiyorlar ayrı şirket olduğumdan okuyan kardeşime, anne ve babama bakıyorum babam hasta ama sükür benim için büyük bir rakam teşekkür ederim
hocam ilk önce banka hesaplarına haciz gelicek kullanamayacaksın. 1800 tl varsa zaten oradan kesicek parasını. yoksa banka hesapların hacizli olarak kalıcak. ödediğin an icrada avukatları oluyor zaten kaldırıyorlar. 1800' ü de borç harç bir şekil hallet kapat hocam bir şey değil. dava ederlerse vekalet ücretini de ödemek zorundasın.
Kredi kartım yok hocam sadece bunda nakit avans vardı halletmeye calısıcam teşekkür ederim