bigcorleone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ilk önce banka hesaplarına haciz gelicek kullanamayacaksın. 1800 tl varsa zaten oradan kesicek parasını. yoksa banka hesapların hacizli olarak kalıcak. ödediğin an icrada avukatları oluyor zaten kaldırıyorlar. 1800' ü de borç harç bir şekil hallet kapat hocam bir şey değil. dava ederlerse vekalet ücretini de ödemek zorundasın.
banka hesaplarına haciz gelmiyor hocam artık bankalar bunu kabul etmiyor.. yani senin akbanka borcun var diye finansbank hesabını kapatamıyorlar.