Merhaba,
Ben 2.5 yıldır çalıştığım yerden işten çıkarıldım. Haftaya hafta içi arabulucu ile görüşeceğim. Şöyle bir durum var: Ben 2.5 yıldır çalışıyorum ama önce stajyer sonra part-time en sonda full time geçtim. Son 4 aydır full time çalışıyorum ve ona göre maaş alıyorum. Ne olursa olsun son brüt maaşım üzerinden mi tazminat alacağım? Nasıl bir yol izlemem lazım?
Benim yaptığım hesap şöyle:
(Son brüt maaş * 2.5) + Kullanmadığım izin günleri
Bu sizce mantıklı mı? Çalıştığım şirket kurumsal bir yer o sebeple bu şekilde bir hesaplama yaptım. Sizce doğru mu? Bilen birisi cevap verirse çok sevinirim.
İyi forumlar.
Not: 2.5 yıldır sigortalıyım aynı şirket üstünde.
İşten Çıkarıldım Tazminat Hk.
11
●560
- 14-08-2024, 16:06:52Üyeliği durdurulduÇalıştığınız gün sayı ve saatleri SSK hizmet dökümünüzde görünür hocam. Brüt asgari ücrete göre hesaplanır maaşınıza göre değil.
- 14-08-2024, 16:08:34hocam şirketin politikası öyle zaten brüt maaş üzerinden veriyor. buna ek turmob org üzerinde hesaplandığında da son brüt maaş * çalıştığın yıl olarak gözüküyorangelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2024, 16:19:55aynı yerde 2.5 yıldır sigortalıyım. 2.5 yıla göre alacağım değil mi hocam? ben de öyle araştırdım da o sebeple soruyorumkutluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2024, 16:45:17Hayir hocam. Stajyer donemi odenmez. Part time dönemde maaş kesintili odenmisse tazminat da aynı oranda kesintili hesaplanir.Softgeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2024, 17:00:27Yanlış bilgi. Tam tersi, brüt maaşa göre hesaplanır asgari ücrete göre değil.angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2024, 17:25:00Kıdem Tazminatı Hesaplama (Buradan Brüt ücretinizi girerek hesaplayabilirsiniz.)