Softgeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı yerde 2.5 yıldır sigortalıyım. 2.5 yıla göre alacağım değil mi hocam? ben de öyle araştırdım da o sebeple soruyorum
Hayir hocam. Stajyer donemi odenmez. Part time dönemde maaş kesintili odenmisse tazminat da aynı oranda kesintili hesaplanir.