• 14-08-2024, 16:00:59
    #1
    Merhaba,

    Ben 2.5 yıldır çalıştığım yerden işten çıkarıldım. Haftaya hafta içi arabulucu ile görüşeceğim. Şöyle bir durum var: Ben 2.5 yıldır çalışıyorum ama önce stajyer sonra part-time en sonda full time geçtim. Son 4 aydır full time çalışıyorum ve ona göre maaş alıyorum. Ne olursa olsun son brüt maaşım üzerinden mi tazminat alacağım? Nasıl bir yol izlemem lazım?

    Benim yaptığım hesap şöyle:
    (Son brüt maaş * 2.5) + Kullanmadığım izin günleri

    Bu sizce mantıklı mı? Çalıştığım şirket kurumsal bir yer o sebeple bu şekilde bir hesaplama yaptım. Sizce doğru mu? Bilen birisi cevap verirse çok sevinirim.

    İyi forumlar.


    Not: 2.5 yıldır sigortalıyım aynı şirket üstünde.
  • 14-08-2024, 16:06:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çalıştığınız gün sayı ve saatleri SSK hizmet dökümünüzde görünür hocam. Brüt asgari ücrete göre hesaplanır maaşınıza göre değil.
  • 14-08-2024, 16:08:34
    #3
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalıştığınız gün sayı ve saatleri SSK hizmet dökümünüzde görünür hocam. Brüt asgari ücrete göre hesaplanır maaşınıza göre değil.
    hocam şirketin politikası öyle zaten brüt maaş üzerinden veriyor. buna ek turmob org üzerinde hesaplandığında da son brüt maaş * çalıştığın yıl olarak gözüküyor
  • 14-08-2024, 16:15:24
    #4
    Sigortalılık Sürenize Göre alırsınız hocam
  • 14-08-2024, 16:19:55
    #5
    kutluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigortalılık Sürenize Göre alırsınız hocam
    aynı yerde 2.5 yıldır sigortalıyım. 2.5 yıla göre alacağım değil mi hocam? ben de öyle araştırdım da o sebeple soruyorum
  • 14-08-2024, 16:45:17
    #6
    Softgeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı yerde 2.5 yıldır sigortalıyım. 2.5 yıla göre alacağım değil mi hocam? ben de öyle araştırdım da o sebeple soruyorum
    Hayir hocam. Stajyer donemi odenmez. Part time dönemde maaş kesintili odenmisse tazminat da aynı oranda kesintili hesaplanir.
  • 14-08-2024, 16:47:08
    #7
    brüt paran ne kadar ise ondan hesaplanır kardeşim maaş dökümün var ise orada brüt yazar 20 ise bürüt 40 kıdem tazminatı var bunlara iyi bakmak lazım
  • 14-08-2024, 17:00:27
    #8
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalıştığınız gün sayı ve saatleri SSK hizmet dökümünüzde görünür hocam. Brüt asgari ücrete göre hesaplanır maaşınıza göre değil.
    Yanlış bilgi. Tam tersi, brüt maaşa göre hesaplanır asgari ücrete göre değil.
  • 14-08-2024, 17:25:00
    #9
    Kıdem Tazminatı Hesaplama (Buradan Brüt ücretinizi girerek hesaplayabilirsiniz.)