Merhaba,

Ben 2.5 yıldır çalıştığım yerden işten çıkarıldım. Haftaya hafta içi arabulucu ile görüşeceğim. Şöyle bir durum var: Ben 2.5 yıldır çalışıyorum ama önce stajyer sonra part-time en sonda full time geçtim. Son 4 aydır full time çalışıyorum ve ona göre maaş alıyorum. Ne olursa olsun son brüt maaşım üzerinden mi tazminat alacağım? Nasıl bir yol izlemem lazım?

Benim yaptığım hesap şöyle:
(Son brüt maaş * 2.5) + Kullanmadığım izin günleri

Bu sizce mantıklı mı? Çalıştığım şirket kurumsal bir yer o sebeple bu şekilde bir hesaplama yaptım. Sizce doğru mu? Bilen birisi cevap verirse çok sevinirim.

İyi forumlar.


Not: 2.5 yıldır sigortalıyım aynı şirket üstünde.