merhabalar dostlarım
20 Yıllık kurumsal bir firmanın kurumsal mailinden aynı sektördeki büyük firmalara iş teklifi için mail atmak saçma olur mu ?
mail ile iş veren aramak
8
●166
- 13-08-2024, 19:20:08
- 13-08-2024, 19:26:02Saçma olmasından ziyade sözleşme feshine kadar gidebilir durum. O daha önemli bence. Dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan olursunuz
- 13-08-2024, 19:26:47nasıl yani hocam hiç sözleşme yapmadığım firma sözleşmeyi nasıl fesh etsin kiEKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2024, 19:27:22Siz eleman olarak iş aramak için mail atmayacak mısınız?ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2024, 19:28:44hayır hocam kendi firmamız bu sıralar işler kötü bende firmamıızn dijital işlerine baktığım için sektördeki büyük firmalara birlikte iş yapma amacıyla mail atsam nasıl olur diye sormuştumEKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2024, 19:29:59Yanlış anlamışım pardonichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

O gayet normal bir durum bence, - 13-08-2024, 19:33:49estağfurullah hocam ne pardonuEKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Teşekkürler , bende öyle düşünüyorum - 13-08-2024, 19:51:05teşekkürler hocam bazı insanların kafamı karıştırması sonucu açılmış bir konuJorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
