ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır hocam kendi firmamız bu sıralar işler kötü bende firmamıızn dijital işlerine baktığım için sektördeki büyük firmalara birlikte iş yapma amacıyla mail atsam nasıl olur diye sormuştum
Yanlış anlamışım pardon

O gayet normal bir durum bence,