EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz eleman olarak iş aramak için mail atmayacak mısınız?
hayır hocam kendi firmamız bu sıralar işler kötü bende firmamıızn dijital işlerine baktığım için sektördeki büyük firmalara birlikte iş yapma amacıyla mail atsam nasıl olur diye sormuştum