• 13-08-2024, 10:35:59
    #10
    ygtgldsgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Msi G32CQ5P alacaktım hocam stok bitti. 144 165hz 2k modellere bakıyorum
    Hocam 2k diyip görüntü kalitesinin iyi olacağını zannediyorsanız yanılıyorsunuz. 32 inç bana göre iyi bir tercih değildir sadece direksiyonunuz varsa güzel oyun zevki verir bu başka düzgün + yok .

    Ayrıca msi almanızıa tavsiye etmem . ekran panel tipi VA . Va paneller kalite olarak çok iyi denilmez onun yerine İPS monitorler tercih edin kaliteyi fark edin. size tavsiye edeceğim . Ve kendimde yeni satın aldığım
    [SIZE=\"2\"]MSI 27\" G272QPF E2 2560x1440 (WQHD) 16:9 FLAT RAPID IPS 180HZ 1MS ADAPTIVE-SYNC PIVOT GAMING (hepsiburada.com)[/SIZE] . Ben bunu daha uyguna aldım 1 hafta önce . Bakın veya biraz daha uygunu varsa ips teknolojisi olan bir monitor ve iyi bir marka alın . monster laptop iyi ekran üretmesi kalitesiz. monster satarkende sıkıntı çekersiniz.
  • 13-08-2024, 10:37:00
    #11
    HuseyinGunaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Monster 27" bakıyorum bende karar veremedim bir türlü.
    Va panel almayın bence görüntü kalitesi kötü ips panelli monitorler ve sağlam markalar alın monster ekranları bu konuda çooook zayıf
  • 13-08-2024, 10:38:47
    #12
    eminaknt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 2k diyip görüntü kalitesinin iyi olacağını zannediyorsanız yanılıyorsunuz. 32 inç bana göre iyi bir tercih değildir sadece direksiyonunuz varsa güzel oyun zevki verir bu başka düzgün + yok .

    Ayrıca msi almanızıa tavsiye etmem . ekran panel tipi VA . Va paneller kalite olarak çok iyi denilmez onun yerine İPS monitorler tercih edin kaliteyi fark edin. size tavsiye edeceğim . Ve kendimde yeni satın aldığım
    MSI 27" G272QPF E2 2560x1440 (WQHD) 16:9 FLAT RAPID IPS 180HZ 1MS ADAPTIVE-SYNC PIVOT GAMING (hepsiburada.com) . Ben bunu daha uyguna aldım 1 hafta önce . Bakın veya biraz daha uygunu varsa ips teknolojisi olan bir monitor ve iyi bir marka alın . monster laptop iyi ekran üretmesi kalitesiz. monster satarkende sıkıntı çekersiniz.
    İleride direksiyon seti almayı düşünüyorum hocam 27 inçte çok bir fark yaratır mı acaba bu durum?
  • 13-08-2024, 10:40:20
    #13
    ygtgldsgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İleride direksiyon seti almayı düşünüyorum hocam 27 inçte çok bir fark yaratır mı acaba bu durum?
    yaratmaz hocam 27 inç ips panel tipini alın pişman olursanız gelin bana diyin o kadar ki eminim sizin bu attığınız 2 monitorde çöp ben param olsada almam .ips varken görüntü 2k olduğunu net anlarsın
  • 13-08-2024, 10:49:21
    #14
    eminaknt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaratmaz hocam 27 inç ips panel tipini alın pişman olursanız gelin bana diyin o kadar ki eminim sizin bu attığınız 2 monitorde çöp ben param olsada almam .ips varken görüntü 2k olduğunu net anlarsın
    Valla halihazırda ben de ips panel kullanıyorum Asus vg279q1a modelini memnunum ama 2k yükseltme istiyorum ekran kartından dolayı