İleride direksiyon seti almayı düşünüyorum hocam 27 inçte çok bir fark yaratır mı acaba bu durum?
yaratmaz hocam 27 inç ips panel tipini alın pişman olursanız gelin bana diyin

o kadar ki eminim sizin bu attığınız 2 monitorde çöp ben param olsada almam .ips varken görüntü 2k olduğunu net anlarsın