ygtgldsgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İleride direksiyon seti almayı düşünüyorum hocam 27 inçte çok bir fark yaratır mı acaba bu durum?
yaratmaz hocam 27 inç ips panel tipini alın pişman olursanız gelin bana diyin o kadar ki eminim sizin bu attığınız 2 monitorde çöp ben param olsada almam .ips varken görüntü 2k olduğunu net anlarsın