eminaknt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 2k diyip görüntü kalitesinin iyi olacağını zannediyorsanız yanılıyorsunuz. 32 inç bana göre iyi bir tercih değildir sadece direksiyonunuz varsa güzel oyun zevki verir bu başka düzgün + yok .

Ayrıca msi almanızıa tavsiye etmem . ekran panel tipi VA . Va paneller kalite olarak çok iyi denilmez onun yerine İPS monitorler tercih edin kaliteyi fark edin. size tavsiye edeceğim . Ve kendimde yeni satın aldığım
MSI 27" G272QPF E2 2560x1440 (WQHD) 16:9 FLAT RAPID IPS 180HZ 1MS ADAPTIVE-SYNC PIVOT GAMING (hepsiburada.com) . Ben bunu daha uyguna aldım 1 hafta önce . Bakın veya biraz daha uygunu varsa ips teknolojisi olan bir monitor ve iyi bir marka alın . monster laptop iyi ekran üretmesi kalitesiz. monster satarkende sıkıntı çekersiniz.
İleride direksiyon seti almayı düşünüyorum hocam 27 inçte çok bir fark yaratır mı acaba bu durum?