Hocam 2k diyip görüntü kalitesinin iyi olacağını zannediyorsanız yanılıyorsunuz. 32 inç bana göre iyi bir tercih değildir sadece direksiyonunuz varsa güzel oyun zevki verir bu başka düzgün + yok .
Ayrıca msi almanızıa tavsiye etmem . ekran panel tipi VA . Va paneller kalite olarak çok iyi denilmez onun yerine İPS monitorler tercih edin kaliteyi fark edin. size tavsiye edeceğim . Ve kendimde yeni satın aldığım
İleride direksiyon seti almayı düşünüyorum hocam 27 inçte çok bir fark yaratır mı acaba bu durum?