yaratmaz hocam 27 inç ips panel tipini alın pişman olursanız gelin bana diyin

o kadar ki eminim sizin bu attığınız 2 monitorde çöp ben param olsada almam .ips varken görüntü 2k olduğunu net anlarsın
Valla halihazırda ben de ips panel kullanıyorum Asus vg279q1a modelini memnunum ama 2k yükseltme istiyorum ekran kartından dolayı