ygtgldsgn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ayrıca msi almanızıa tavsiye etmem . ekran panel tipi VA . Va paneller kalite olarak çok iyi denilmez onun yerine İPS monitorler tercih edin kaliteyi fark edin. size tavsiye edeceğim . Ve kendimde yeni satın aldığım
o kadar ki eminim sizin bu attığınız 2 monitorde çöp ben param olsada almam .ips varken görüntü 2k olduğunu net anlarsın